maandag 26 september 2011

Experience economy- Nespresso koffie

Je krijgt er meteen zin in na een reclame van nespresso met George Clooney. Hij wordt tot nu toe voor alle reclames van nespresso gebruikt.
Nespresso heeft de plaats ingenomen van de ouderwetse manier van koffiezetten, en die koffiepads die er nog niet heel lang geleden waren. Er zijn meerdere merken die de koffie cups gebruiken de prijs hiervan ligt hoger van de koffiepads. Wat is dan de reden dat men nu de cups koopt? Je vraagt je af of de koffie wel echt beter smaakt of is het de beleving en de heerlijke smaak die George Clooney je doet geloven.
Nespresso heeft ook de nespresse club opgericht. Hier kunnen de cups besteld worden, die zijn namelijk niet in de winkel te koop. Is het exclusieve misschien ook een extra punt waarom men hiervoor kiest.
Om het helemaal af te maken heeft nespresso ook speciale limited edition cups, clubleden kunnen dit bestellen om kennis te maken met nieuwe en onbekende soorten koffie.
Dit alles zorgt voor de ultieme koffie beleving thuis op de bank.

Bron: Tv reclame

Geen opmerkingen:

Een reactie posten